Hebt U een verzoek of een klacht?

Gebruik het formulier op deze pagina
Gebruik het formulier op deze pagina
Telefonisch een afspraak maken
Telefonisch een afspraak maken
Je kunt me een brief schrijven
Je kunt me een brief schrijven
Je kunt me een e-mail te sturen
Je kunt me een e-mail te sturen

informatie die nodig is

Om uw bezwaar te onderzoeken, controleer de ombudsvrouw het op volgende punten:

  1. Naam, voornaam, adres, telefoon of e-mail van de klager
  2. Nauwkeurige formulering van het verzoek
  3. Beschrijving van de beslissing of een handeling van de administratieve autoriteit tegen welke u de klacht indient
  4. Beschrijving van de stappen die tot nu toe zijn genomen
  5. Zijn de bestaande bezwaarprocedures uitgeput?
  6. De klacht heeft betrekking op feiten die niet meer dan 1 jaar achterliggen voordat de klacht is ingediend.

klachtenformulier




De verzonden gegevens worden alleen verwerkt voor de verwerking van uw verzoek. Meer informatie vindt u in onze verklaring gegevensbescherming: www.dg-ombudsfrau.be/privacy.htm
 

Meer informatie is beschikbaar op de volgende locaties


  • infocentrum
    van de Duitstalige Gemeenschap
  • servicedatabase
    alle diensten van de Duitstalige Gemeenschap op de website van het ministerie
  • suggestie
    u kunt ook direct een voorstel voor verbetering in de administratie indienen