Hebt U een verzoek of een klacht?

Gebruik het formulier op deze pagina
Gebruik het formulier op deze pagina
U kunt mij bellen
U kunt mij bellen
Je kunt me een brief schrijven
Je kunt me een brief schrijven
Je kunt me een e-mail te sturen
Je kunt me een e-mail te sturen
Maak een afspraak
Maak een afspraak

informatie die nodig is

Om uw bezwaar te onderzoeken, controleer de ombudsvrouw het op volgende punten:

  1. Naam, voornaam, adres, telefoon of e-mail van de klager
  2. Nauwkeurige formulering van het verzoek
  3. Beschrijving van de beslissing of een handeling van de administratieve autoriteit tegen welke u de klacht indient
  4. Beschrijving van de stappen die tot nu toe zijn genomen
  5. Zijn de bestaande bezwaarprocedures uitgeput?
  6. De klacht heeft betrekking op feiten die niet meer dan 1 jaar achterliggen voordat de klacht is ingediend.

klachtenformulier




De verzonden gegevens worden alleen verwerkt voor de verwerking van uw verzoek. Meer informatie vindt u in onze verklaring gegevensbescherming: www.dg-ombudsfrau.be/privacy.htm

Meer informatie is beschikbaar op de volgende locaties


  • infocentrum
    van de Duitstalige Gemeenschap
  • servicedatabase
    alle diensten van de Duitstalige Gemeenschap op de website van het ministerie
  • suggestie
    u kunt ook direct een voorstel voor verbetering in de administratie indienen