informatie die nodig is

Om uw bezwaar te onderzoeken, controleer de ombudsvrouw het op volgende punten:

  1. Naam, voornaam, adres, telefoon of e-mail van de klager
  2. Nauwkeurige formulering van het verzoek
  3. Beschrijving van de beslissing of een handeling van de administratieve autoriteit tegen welke u de klacht indient
  4. Beschrijving van de stappen die tot nu toe zijn genomen
  5. Zijn de bestaande bezwaarprocedures uitgeput?
  6. De klacht heeft betrekking op feiten die niet meer dan 1 jaar achterliggen voordat de klacht is ingediend.
FQDI9T

klachtenformulier




De verzonden gegevens worden alleen verwerkt voor de verwerking van uw verzoek. Meer informatie vindt u in onze verklaring gegevensbescherming - Link: www.dg-ombudsfrau.be/nl/privacy.htm
J5GJLM

U kunt mij bellen

Je kan de Ombudsdienst telefonisch bereiken van

Telefoon: 0800 98759

Buiten mijn kantooruren kunt u op een boodschap op de telefoonantwoordapparaat spreken of een email schrijven. De ombudsvrouw zal zo snel mogelijk contact met U opnemen.

WP31CZ

per briefpost

U kunt uw brief aan het volgende adres sturen. Gelieve hier op te letten op de nodige details.

Ombudsfrau

Platz des Parlaments 1
4700 Eupen

54XQYZ

per e-mail

U kunt een mail sturen aan volgend adres. Gelieve op de nodige details op te letten.

TQ9YVI

U wenst een afspraak?

U kunt een afspraak maken met de ombudsvrouw. De bespreking gaat door in Eupen in het parlamentsgebouw. Indien nodig kan de bespreking ter plaatsvinden.

HPR1IC

Meer informatie is beschikbaar op de volgende locaties

.
  • infocentrum
    van de Duitstalige Gemeenschap
  • servicedatabase
    alle diensten van de Duitstalige Gemeenschap op de website van het ministerie
  • suggestie
    u kunt ook direct een voorstel voor verbetering in de administratie indienen