Hebt U een verzoek of een klacht?

 
Gebruik het formulier op deze pagina
Gebruik het formulier op deze pagina
U kunt mij bellen
U kunt mij bellen
Je kunt me een brief schrijven
Je kunt me een brief schrijven
Je kunt me een e-mail te sturen
Je kunt me een e-mail te sturen
Maak een afspraak
Maak een afspraak

informatie die nodig is

 

Om uw bezwaar te onderzoeken, controleer de ombudsvrouw het op volgende punten:

  1. Naam, voornaam, adres, telefoon of e-mail van de klager
  2. Nauwkeurige formulering van het verzoek
  3. Beschrijving van de beslissing of een handeling van de administratieve autoriteit tegen welke u de klacht indient
  4. Beschrijving van de stappen die tot nu toe zijn genomen
  5. Zijn de bestaande bezwaarprocedures uitgeput?
  6. De klacht heeft betrekking op feiten die niet meer dan 1 jaar achterliggen voordat de klacht is ingediend.

klachtenformulier

 



De verzonden gegevens worden alleen verwerkt voor de verwerking van uw verzoek. Meer informatie vindt u in onze verklaring gegevensbescherming - Link: www.dg-ombudsfrau.be/nl/privacy.htm

U kunt mij bellen

 
Ombudsvrouw

Telefoon: 0800 98759

per briefpost

 

U kunt uw brief aan het volgende adres sturen. Gelieve hier op te letten op de nodige details.

Ombudsfrau
Marlene Hardt
Platz des Parlaments 1
4700 Eupen

E-mail

 

U kunt een mail sturen aan volgend adres. Gelieve op de nodige details op te letten.

Ombudsvrouw

E-Mail:

U wenst een afspraak?

 

U kunt een afspraak maken met de ombudsvrouw. De bespreking gaat door in Eupen in het parlamentsgebouw. Indien nodig kan de bespreking ter plaatsvinden.


Meer informatie is beschikbaar op de volgende locaties


  • infocentrum
    van de Duitstalige Gemeenschap
  • servicedatabase
    alle diensten van de Duitstalige Gemeenschap op de website van het ministerie
  • suggestie
    u kunt ook direct een voorstel voor verbetering in de administratie indienen